Wij kunnen debiteurenbeheer volledig, gedeeltelijk, structureel of tijdelijk overnemen

Onze diensten

 
Meer focus op debiteurenbeheer, maar hoe?

Optimaal debiteurenbeheer vereist in de huidige tijd zeker extra aandacht. Dit omvat onder andere nauwkeurige administratie, het tijdig versturen van betalingsherinneringen, debiteurentelefoontjes en geschillenbeheer. Veel ondernemers ervaren deze taken als tijdrovend of missen de benodigde expertise. Dit vraagt om een andere aanpak, vooral gezien de toenemende concurrentie op de arbeidsmarkt en de uitdagingen bij het vinden van gekwalificeerde specialisten in creditmanagement.

 

Maatwerkoplossingen voor uw debiteurenbeheer

 

Debiteurenmanagement: De specialisten van Meijerink Credit Management worden ingeschakeld om dagelijkse verwerking van openstaande facturen, rekeningoverzichten, betalingsherinneringen en aanmaningen te versturen. 

Optimalisatie debiteurenproces: Een effectief ingericht debiteurenproces heeft niet alleen een positieve werking op de cashflow positie, maar draagt ook bij aan een verbeterd en gezond balanspositie. Meijerink Credit Management is gespecialiseerd in het optimaliseren van debiteurenprocessen en heeft door deze optimalisatie positieve resultaten behaald.

Tijdelijke ondersteuning: Tijdens piekenbelasting in factuurstromen, vakantie, langdurige ziekte of zwangerschap hebben ondernemers dringend behoefte aan ervaren specialisten. Wij bieden snelle en flexibele ondersteuning door inzet onze eigen medewerkers, die over uitgebreide ervaring beschikken in debiteurenbeheer en creditmanagement.

Advisering debiteurenproces: Naast praktische ondersteuning, zoals het opstellen van betalingsherinneringen, het verzenden van aanmaningen, facturatie en het uitvoeren van telefonische opvolging, verstrekken we ook advies aan uw organisatie, met als uiteindelijk doel het bereiken van een zeer efficiënt geoptimaliseerd debiteurenbeheerproces.

Debiteurencalls: Het uitvoeren van telefonisch contact is een tijdrovende klus en zien dat deze activiteit door ondernemers vaak uitgesteld of vooruitgeschoven wordt. Namens onze klanten bellen wij met debiteuren en voorzien ze van een terugkoppeling van het telefoongesprek zodat ze het debiteurenproces kunnen voortzetten. Dit leidt tot een verbetering van de cashflowpositie en optimalisatie van klachtenmanagement.

Verrijking van uw klantenbestanden: Heeft uw debiteurenbestand onjuiste of onvolledige contactgegevens of heeft u interesse in het verrijken van uw klantgegevens, bijvoorbeeld met de juiste contactpersonen? Onze specialisten staan voor uw klaar om uw gegevens te verbeteren. Dit doen we efficiënt, nauwkeurig en altijd met de juiste toon.

 

Benieuwd wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen? Plan hieronder een vrijblijvend adviesgesprek!

 

Plan een adviesgesprek

 

 

Henry Meijerink
Heeft u een vraag?

Wij vertellen u graag meer!