Persoonlijk contact is essentieel
om goed inzicht te krijgen in de financiële situatie

Debiteuren-calls

Het efficiënt uitvoeren van debiteurenbeheer bestaat uit het tijdig sturen van herinneringen en aanmaningen maar persoonlijk contact met debiteuren is essentieel. Tijdens een telefoongesprek krijgen we snel inzicht waarom de debiteur niet betaald. Is er een probleem met de facturatie, is er geen geld, is er een geschil of wil de debiteuren simpelweg niet betalen? Tijdens het telefoongesprek kunnen er concrete afspraken worden gemaakt waaronder een betalingstoezegging of het treffen van een betalingsregeling.

Het uitvoeren van telefonisch contact is een tijdrovende klus waar niet altijd voldoende gelegenheid voor is. We zien dan ook dat deze activiteit vaak uitgesteld of vooruitgeschoven wordt. 

Namens onze klanten bellen wij dagelijks met debiteuren en voorzien ze van een terugkoppeling van het telefoongesprek, zodat ze het debiteurenbeheerproces kunnen voortzetten.

Waaruit bestaat een belactie?

Klanten kunnen bij ons belacties per stuk inkopen en beschikken ze direct en altijd over professionele medewerkers met de juiste vaardigheden zodat ze snel weten waar ze aan toe zijn. Een belactie bestaat bij ons uit drie pogingen waarin we:

  • Een concrete betalingstoezegging krijgen
  • Een betalingsregeling treffen
  • Een klacht registreren
Voordelen uitbesteden debiteuren-calls:
  • Snel inzicht factuurstatus
  • Grip houden op debiteuren
  • Hoogwaardige kwaliteitsgesprekken
  • Hoge volumes met korte doorlooptijden
  • Bellen tijdens en buiten kantooruren
  • Vaste kosten (stukprijs)

Bel of mail ons! om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

CONTACT OPNEMEN


Henry Meijerink
Heeft u een vraag?

Wij vertellen u graag meer!